Как да НЕ пътувате до Тайланд

Как да НЕ летим до Тайланд. Авиокомпания КИТАЙ ЮГ

Летях с дете от Банкок до Москва през Гуанджоу, с „техническа“ спирка в Урумчи.

Като начало тази спирка не беше посочена никъде в билетите. Научихме за това след факта.

Хора. Спестете си нервите! Не летете с тази авиокомпания! Особено при децата.

Летяхме от Банкок до Гуанджоу. Тук трябваше да нощуваме и на сутринта да летим до Москва през Урумчи. След паспортния контрол се появи служител на летището и на развален английско-китайски каза, че имаме нужда от хотел, за да прекараме нощта и след като взехме борда от нас за следващия полет, изчезнахме в неизвестна посока. Изчакахме го в пълна неизвестност за около час. Тогава той много припряно и нервно ни заведе до автобуса, който ни отведе до хотела. Там, разбира се, никой не знае руски. В най-добрия случай англо-китайски. Добре. Прекарахме нощта. На сутринта ни върнаха на летището.

При пристигането в Гуанджоу ни дадоха временна китайска виза за 24 часа, защото разполагахме с повече от 12 часа преди следващия полет. Съответно, когато се качихме на самолета Гуанджоу-Москва, времето за виза изтичаше.

Пристигнахме в Урумчи. Бяхме оставени на техническа спирка и след това обявихме, че полетът ще бъде отменен за един ден, казват те, заради лошото време в Москва. Започнаха да се обаждат на нашите приятели, да разберат, оказа се, че само нашият полет е имал беше отменен в Шереметиево, останалите полети бяха планирани за пристигане и заминаване. И те не искат да летят, защото китайците, летящи от Гунджоу до Урумчи, заминаха, а руснаците, които отидоха по-далеч до Москва, се оказаха недостатъчни за целия самолет. Защо тогава да се напрягате? Затова решихме да изчакаме един ден, докато хората вербуват.

На летището се правят, че не разбират нищо на английски. С големи усилия, изтощили много нерви, постигнахме писмено потвърждение за отмяна на полета на английски език. Първоначално китайците отказаха, направиха се, че не разбират нищо, след което се съгласиха да дадат потвърждение на китайски)))))) ), и едва след това, когато хората започнаха да се възмущават много, китайците издадоха същото желано парче хартия на английски.

Хотел, храната е друга история. От ядливия беше оризът. имаше и няколко пиперливи кълнове и нещо зелено, също много пиперливо. И това меню е сутрин, обяд и вечер. Преминахме изцяло на оризова диета. Най-интересното започна на следващия ден, когато ни върнаха на летището.

Започнахме да разследваме, някои от техните началници се свързаха, които, след като разбраха ситуацията, се възползваха да ни пуснат, но при паспортния контрол историята се повтори. Отново нерви, пак се обади на този шеф. Вероятно не е знаел, че този въпрос ще възникне и при паспортния контрол. Тогава багажът започна. Хора, които са регистрирали багажа си в Банкок! принудиха го да го отвори, погледнаха нещо, провериха го отново. Няма значение, че багажът е запечатан, той беше проверен в началото на нашето пътуване и че той е прекарал нощта в самолета.

Апотеозът на тази история беше, че всички руснаци получиха места в опашката на самолета. И за тези с деца също. Но китайците отлетяха за Москва в началото на самолета! Мили руски хора! Не се оставяйте да се отнасяте така!

Летете с доказани авиокомпании! Оставете китайците на китайците!