Моите 100 пътища

Блог за пътувания, туризъм и свободно време

Дъждовен ден на пътуване, а освен това, на фото обиколка, той може да бъде и „ползотворен“ за красиви кадри. Основното нещо е да планирате правилно!

- The Gap, Олбани, Национален парк Torndirrup, Западна Австралия

Югозападна Западна Австралия - Фото тур

Ден 9 - Покрайнините на Олбани в дъждовен ден

Не съм за нищо в последния пост, разказващ за историята Олбани, спомена, че аборигените от племето menang nungar, които живееха тук, ловеха и ловуваха тук, наричаха тези места "Кинджалинг", което означава "Мястото, където вали". Днес имахме дъждовен ден. Но на кратки интервали, докато небето „си почиваше“, разгледахме някои места и се опитахме да уловим местната красота.

3:45 - Събудих се на разсъмване. Да отидем до Естествения мост и Пропастта. Вчера нямахме късмет със залеза, решихме, че може би нещо ще се окаже от зората. Но реално оценявайки метеорологичните условия, решихме да сменим мястото на зората.

5:10 - Разсъмване. Кабелен плаж.

- Кейбъл Бийч наблюдател

5:30 - Колко малко по-ярки са се върнали Естественият мост и пролуката. Започна да вали, но не ни пречеше силно. Но бяхме сами.

дъждовен

- Платформата, водеща до скалата (The Gap)

олбани

- Това, което се отваря от платформата под краката ви. Платформата е наклонена над скалата (The Gap)

Дупката Представлява впечатляващ канал, издълбан от океанските вълни, които се сриват надолу по скалите на гранитната брегова линия. Тази неуморна работа сега ни показва впечатляваща скална височина от почти двадесет и пет метра.

Тази част от Западна Австралия някога е била пряко свързана с Антарктида, когато Австралия е била част от суперконтинента Гондвана.

- Естествен мост, Национален парк Torndirrup

Естествен мост, това е гранитна арка, която прилича на гигантски каменен мост, образуван от постепенното измиване от скалата от студените океански води.

Изграждането на естествен мост напомня за силата на океана. Невероятно е да наблюдаваш как океанските вълни се търкалят и разбиват в гранитни скали и се втурват под моста.

олбани

- Ранна дъждовна сутрин, гледка от паркинга към територията при Естествения мост и пролуката

6:10 - Решихме да отидем и да видим Дупките. Не е далеч, в същия национален парк Torndirrup. Вървяхме, но вълните, избиващи от дупките в скалите, не впечатлиха. Или по-скоро това не са дупки, а пукнатини. Отнема около 10 минути, за да слезете до тях и съответно, когато се върнете, трябва да се качите. Никога не сме виждали фонтаните с вода от тези дупки-прорези, но гледките са прекрасни.

- Пътят към дупки

- Малко вдясно на снимката Дупки, но няма водни фонтани

6:50 - Идеята ми е да погледна околността с драматично небе от Истъм Хил, но все пак засилващият се дъжд ни отклони от пътеката. Валеше доста силно, че камерата не можеше да бъде извадена от сакото. Да отидем във ваканционното ви помещение, за да изсъхнем и да закусим.

9:50 ч. - Отново на паркинга към Истъм Хил. Върнали са се. На връщане имахме малко дъжд, но „Истинският индианец винаги е добър за всичко“. Хванахме слънцето между дъждовни облаци.

Направихме кръгова писта с всички гледни точки. Беше много ветровито. Камерата се държеше с мъка, така че кадрите да бяха ясни. Щом се приближихме до колата, отново започна да вали.

- вятърен парк Олбани

- Наблюдателна площадка номер 1

- Наблюдателна площадка номер 3

Турбини Вятърен парк Олбани стоят на склон, от западната страна на полуостров Torndirrup, и мястото е много ветровито, така че станцията в момента произвежда 80% от електроенергията, консумирана от 25-хилядния Олбани!

дъждовен

Ако желаете, можете да изминете около 16 километра от паркинга до далечния генератор, а тази писта от своя страна е малка част от мащабен пешеходен маршрут. Писта Bibbulmun - 1000 км преход от Пърт до Олбани.

- Част от туристическия маршрут Bibbulmun Track

- Кръгла пътека за вятърна ферма Олбани

12:00 - Върнахме се във временното ни убежище в Олбани. Обядвахме със сьомга и салата, които купихме по пътя в магазина. ($ 65)

16:00 - Тръгнахме за Малкия плаж в залива на двама души

16:30 - В залива на двама души. Малкия плаж красива дори при облачно време. Деликатна тюркоазена вода, хрупкав кремообразен пясък, пуста и всичко това създава усещането, че сте на остров. Можете да си отпуснете душата и да се отпуснете. Освен това тук не улавя пчелна пита.

- Пътека до Малкия плаж

- "Малкият плаж"

- „Малкият плаж” вечер преди дъжд

18:34 - залез. Под променлив дъжд. Въпреки че денят беше дъждовен, бяхме принудени да живеем според курортния режим. Това не е зле.

19:00 - Обратно в Олбани. Карайте 35 минути.

19:40 - Вечеря. Изпържена носачка, гарнирана с домати и червено вино от изба Voyager.