Доклад на дълги разстояния до Байкал, на два мотоциклета и един мотоциклет.

доклад

онлайн сега

• Размер на шрифта: По-голям
  • Преглеждания: 5738
  • Коментари: 2
  • Абонирайте се за актуализации

разстояния

Започвам обещания фоторепортаж за последното пътуване с мотоциклет.

Сургут - Тоболск - Тюмен - Омск - Новосибирск - Кемерово - Красноярск - Иркутск - Байкал (и обратно)

Съставът на отбора за завладяване на Байкал:

Не се събирахме дълго време, маршрутът беше обмислен от самото начало до Байкал и разбира се с посещение на различни мотоциклетни събития ...
Преместено от Сургут в следния състав:
Аз съм на трикутника REWACO HS5
Полина на VULCAN 900 CUSTOM
Ед дива брада на DRIFTER INDIAN CLASSIK 800
Предварително поставихме странични багажници на мотоциклетите, за да увеличим багажното пространство, но според традицията на дълги разстояния, естествено основното натоварване на багажа лежеше на трикета ... Аз опаковах багажниците за моя брат и моята любима, спазвайки старите закони за мотоциклети, тежки на дъното, леки и най-необходимите по-високи ... седнаха "на пътеката" и потеглиха ...
Тръгнахме при хубаво време, слънце и топъл вятър, така че тръгнахме към Нефтеюганск и минавайки покрай този славен град видяхме приближаващ се тежък оловен облак, който не обещаваше нищо добро ... жена ми и брат ми веднага се облякоха водоустойчиви креватчета, но призрачното изображение на дъждобрана ми изплува в памет, окачено на закачалка в гаража ... калай ... няма къде да отиде, храна без дъждобран, през първите двадесет минути естествено се намокрих до бельото си, и моят смъртен съд на душата и вече подкопан от тютюн и алкохол, започнах бързо да губя топлина, вече не знаех дали тази вибрация от двигателя наденичи цялото ми тяло, или ме разтърсва така ...
Първоначално подредбата беше такава, аз отивам първи, Ед отива по средата, защото няма опит на далечни разстояния, Полинка като опитен ездач затваря импровизираната ни колона и покрива Едик ... Преди да стигне Салим на 20 километра, Намирам дупка, която се появява през пътя, скоростта беше около 80 км. В един час, разбира се, спирам рязко и забелязвам в огледалото за обратно виждане как брат ми бързо лети в дупето ми, хвърля ме в дясната страна и той се преобръща настрани и се плъзга по успоредното платно до мотоциклета плъзгането беше малко пет метра, но много неприятно ...
Според традицията, нашите шофьори, които ни последваха, НИКОЙ не спря, НИКОЙ не попита дали е необходима помощ ... Те просто забавиха скоростта и прецениха колко се е разложил мотоциклетистът, колко кръв и счупени кости ще има ... изроди в едно дума ... Вдигнаха брат си, вдигнаха мотоциклета ... естествено такава ръка не остана незабелязана.

Трайкът е с огъната изпускателна тръба, пластмасата на задната оптика се е разбила
Мотоциклетът на Едик беше с огънат волан, шикозен преден калник, счупен страничен капак и багажник на гардероба ... Самият Едик само натърти крака и рамото си, скъса сакото и шлифера си на места, плъзгащи се по асфалта ...
И така, нямахме време да тръгнем и пътуването вече носи незабравим оттенък на романтиката на главния път ... Помислих си, „Пристигнахме“ ... След като казах на брат си учтиво всичко, което помислете за стила му на шофиране, че дори не открих спирачния път от моторното му превозно средство, предложих по-нататъшно пътуване, за да запазя разстоянието десет пъти по-дълго ...
И така стигнахме до Салим, където някакъв Генадий изправи волана в гаража си и закачи куп самонарезни винтове върху пластмасата, така че пластмасата поне някак да се задържи ... той взе само хиляда рубли за това. .

Тук е същият гараж, където беше направена малка козметична операция на нашите железни коне ...

И продължихме пътя си по-нататък, естествено спирайки на различни красиви места, снимайки ...

Обикновено нощувките на дълги разстояния се извършват в зависимост от времето в къмпинг или на палатка ...
Въпреки че взехме палатки със себе си, тъй като в екипа имаше момиче, беше решено да не рискуваме здравето си за пореден път и да се настаним в къмпинги или хотели, за никого не е тайна колко мръсници се скитат из безкрайните ни простори . .
Обикновено те наемаха тройна стая, но тъй като ние с жена ми спахме на едно легло, едното легло винаги беше запазено за мокри дрехи и винаги имаше много ...

След като се настанихме в хотела, задължително влошихме сто грама коняк, като профилактика на настинки, за да повишим тонуса ...

Срещнахме много изоставени села, нито една жива душа. Но когато се приближихме до телефонната станция, нежен женски глас в слушалката поиска да вмъкнем карта и да се обади навсякъде ... бяхме много изненадани ...

Полинка намери едноименното селище .... Това беше и изоставено село .... Изкачихме старите порутени къщи, видяхме как са живеели хората ....

Брат ми на мотоциклет няма индикатор за нивото на горивото, следователно, освен това, без да притежава уменията на хора от далечно разстояние, той направи грешки, някак си "изсъхна" ... случи се да спре и да налее бензин от трика в poltorashka и зареждам нещастния ми малък брат. След това им писна да го всмукват през маркуча и не харесвам много вкуса на бензина. затова глупаво развих дренажната тапа на резервоара на трикета и изсипах всички утайки през същата полторашка на брат ми в резервоара, тъй като Carb Drifter ядеше всичко както трябва.

Стигнахме до Омск под проливния дъжд, естествено се измъкнахме от графика, тъй като дъждът значително намалява средната скорост на движение, в Омск трябваше да ни срещнат представители на омската шапта на нашия мотоциклет ...

В три часа сутринта се качихме до Политсирнерския пост на входа на Омск, зад него видяхме два самотни фара, които вървят към нас, това са Луд и Могила, в пълни рокли, в клубни жилетки, пропити през и през, но абсолютно трезво и доволно, подкара към нашата среща ...
Срещнахме се, настанени в някакъв апартамент, като цяло с основни удобства и най-важното с топла вода ...
На следващия ден, когато се затоплихме и се преоблякохме в повече или по-малко сухи дрехи, приятели от Омск дойдоха при нас и проведоха културна програма за нас, посетиха ресторант за мотоциклетисти, стреляха по насипа, разгледаха забележителностите, срещнаха интересни хора.

На снимката: Boy Welder, Grave, Mad, Trike, Artist, Ed Wildbeard

6. На следващия ден приятели от Омск ни придружиха на по-нататъшното ни пътуване ... Имахме бягане до Новосибирск, където Кид чакаше ...

Хлапето ни срещна и ни настани на 10-ия си етаж ...
Страшно ме е страх от височини ...
Докато посещаваха Хлапето със семейството му, момичетата естествено пазаруваха, а ние се возихме из Новосибирск, срещайки се със стари приятели и създадохме нови познанства ...

- След като останахме в Новосибирск няколко дни, ние, в компанията на Малиш и съпругата му, се преместихме в Кемерово, на мото шоуто „Пълен газ“,
Естествено, как може да е иначе, веднага падна под проливния дъжд ...

-Жалко за Полинка беше много, беше много студена, но се държеше добре и дори не се оплакваше, а понякога крещеше, че сме парцали и трябва да се хвърлят без спиране, там в Кемерово, на полянка, Саня- деним ни чакаше, който си направи вълшебна тинктура, която сам си прави, това наистина е наистина чудотворна напитка ...

- Естествено, заради дъжда, те пристигнаха със закъснение, кортежът нямаше време да стигне до града, за което не съжаляваха, тъй като конвоят също падна под силен дъжд ...

- Влязохме в поляната феерично достатъчно.
Срещна ни Саша-Джинс, момичето веднага се затопли с вълшебна тинктура, помогна ни да разпънем палатки, да разкачим мокро оборудване, запозна ни със съседните лагери, кой е от кой град, от кой клуб ...
И забавлението започна ...

Няма да качвам снимки от Full Gas, защото има много. и не можете да разкажете всичко, много ми хареса събитието! Отдавна не съм виждал такъв мащаб, разкошна гледка от поляната. Добре функционираща, точна работа на организаторите. Всичко беше на върха!

Естествено, срещнахме много стари приятели, с удоволствие обменяхме впечатления от бойците на далечни разстояния, разменихме сувенири, подготвени предварително ...

Въпреки че не, ще публикувам няколко.
Разпънахме палатки с деним Саня.

Прекарахме целия следващ ден в приятелски разговори с добри хора, споделяйки техните планове и впечатления и всичко това без алкохол ...

Sanya Jeans намери спътник на шофьор на автомобил от Великобритания, на африкански мотоциклет-близнак Honda, същият като Sanya, и те тръгнаха към Далечния изток

Хлапето не се чувства добре през цялата сутрин ...

А Ед беше весел ....

И аз също яздих хлапето на хеликоптер, но той отказа да спазва "златното правило" на моторист ....

Искам още веднъж да отбележа, че организацията на събитието беше отлична ...
Табелите с цените за храна бяха адекватни, както и за любимата бира на всички.
Никой не ви забрани да носите със себе си храна и напитки, което също много ми хареса, на поляната имаше тоалетни и мивки и дори душове ...

Не мога да кажа много за концертната програма, защото на всички велосипедни състезания на практика не се приближавам до сцената, но Полинка каза, че и музиката, и състезателната програма са били доста богати ...
И най-важното, накрая се счупих и си купих друг дъждобран на поляна само за 2500 рупии ...

Граждани, полицията се държеше съвсем разумно и коректно, което дори донякъде ме изненада ...
Ето пример, който видях себе си (и казват, че имаше много такива случаи) в деня на заминаването, момчето-заварчик (Омск), като беше в състояние на силен махмурлук, се опита да напусне територията на мотоциклет, на изхода той беше спрян от момчета в светлозелени бански костюми, те го спряха и учтиво помолиха да се върне с аргумента, че лицето му все още е силно сдъвкано и носи изпарения от него, така че те започнаха да се щурмуват ... казват, че има публикация по-нататък и вече специално приема всички със сламка ....
Кирил Заварчикът се върна и заспа правилно още три часа ....

Наистина имаше много палатки със сувенири и Ед не можа да устои тук и събра всички боклуци и дрънкулки ....

Просто искам да кажа. Моето семейство….
На заден план можете да видите, че организаторите са донесли толкова много дърва за огрев, че дори в студена нощ не са могли да изгорят всичко в лагерите ...

Открихме странно явление в нашия лагер, близо до Сани-Джинс, яйца се появиха под неговата Африка .... И ние си мислехме, че мотоциклетите няма да бързат ....

Тежка сутрин на втория ден ... . Кафето е сила ....

На сутринта Хлапето и съпругата му отишли ​​да гледат Томската Писаница. сбогувахме се с Malysham и се втурнахме по-нататък към Байкал ...
По-късно научихме, че по пътя на хлапето изчерпаха гумите и преди да стигне 100 км до Новосиб, изпрати жена си на стоп, а самият той започна да чака приятелите си с теглич отстрани ....

Междувременно се отправяхме към Красноярск
Като цяло пътят не беше лош, средно вървяхме 100-120 км в час ...

И това е пред возилата на Полинка като JPiEski на живо ...

Това, което тя винаги ме изненадваше, беше, че можеше бързо да припадне, докато аз и брат ми ядохме или наехме стая, или правехме дребни ремонти на мотоциклети ...
Когато ремонтирахме мотики в Салим, тя спеше на трайк точно под дъжда ...

Тук е мостът над Иртиш ...

Да, пътят ... Това е романтика с главна буква ....

На Едик с неговите съпътстващи потоци никога не бе позволено да върви напред докрай ... След пътуването той самият започна да търси запасни тръби за мотоциклета, защото този рев на Йерихон, след като спря дори в главата ми, звучеше дълго време ...

Пристигайки в Канск късно вечерта, се срещнахме в хотела с още мотористи, англичанин в слаба яма и две момичета от Иркутск, едно в четиристотин хеликоптер, второ в класически ...

В хотел в Канск все още не можех да спя, преследваше ме мисълта защо филмовият фестивал в Канск не се провежда в Канск ...

Сутринта се срещнахме с Майк, президент на Асоциацията на мотоциклетистите от Сахалин ...

Той караше от Сахалин към моретата ... размени контакти, помогна му да монтира задното колело на харлито му, пожела му добро пътуване и се втурна нататък ....
По-точно не бързаха ... но някак си тръгнахме ... Пътят по-нататък е пълен задник ... С главна буква "ЖО"

Велика Русия ... ... А федералната магистрала "Байкал е черен път, покрит с камък, скоростта ни веднага спадна до 15-20 км в час ... единственият, който се зарадва на този път, беше възрастен англичанин, на леко ендуро, той веднага се удави под 80, само него видяхме ...

Такива контрасти бяха разпръсквани редовно ... Изглежда, че току-що изскочиха на ремонтиран участък от идеален път, просто ускориха, това е всичко, приключи, твърд грейдер започва отново ...

Естествено, по този път всички вътрешности и пети се разклатиха ... спряха да седнат на тревата ...

По пътя срещнахме много чужденци, изглежда всеки избира BMW 1200, 800 или 750 в Африка или KTM 990 ... на снимката има семейство от италианци, Марио и Франческа ... ще през Европа, до Монголия-Китай-Казахстан и обратно до вашата Италия ...
Какво е безумно хубаво, веднага щом спрете за прекур или за някаква друга нужда, преминаващият мотоциклетист определено ще спре и ще попита дали имате нужда от помощ?
Първо попаднахме на поляците Янек и Мира, беше интересно да общуваме с тях ... След това се срещнахме с германци, унгарци, французи, някои скандинави.
Всички се възхищават на Полка, както казват, че едно момиче на триста килограмов мотоциклет успява да кара по тези пътища ...
Отново грейдърът ... каската се плъзга плавно в панталона, заради разпадащия се гръбначен стълб ....