Извори на традицията

... само корените живеят по клоните ...

Схема на обиколка с велосипед в Бицевски парк (маршрут номер 1)

Маршрут номер 1 - ходене, ще бъде удобно за жителите на микрорайон Зюзино, както и за живеещите в Северни Чертаново, близо до булевард Балаклавски

Маршрутът е положен по такъв начин, че можете да се разходите при влажно време и след проливен дъжд. По-голямата част от нея е асфалтирана по асфалтови пътеки, а част от нея е върху чакълеста писта.

Маршрут номер 1

Точки на маршрута: велосипедна пътека в Зюзино, проспект Балаклавски, улица Херсон, улица Азовская, Чертаново север, велосипедна пътека в Битцевския парк (Зюзинска гора), Лисая гора, мост над потока, алея Балаклавски, велосипедна пътека в Зюзино.

Картата на маршрута и снимките могат да бъдат увеличени!

Маршрутът може да започне от всеки участък от велосипедната пътека по авеню Балаклава. А тези, които живеят в северните покрайнини на Чертаново Северное, могат да започнат маршрута веднага от втория етап - от участъка на велосипедната пътека, положен от метростанция Чертаново. Как да стигнете до началните точки - трябва да решите сами. И тогава. Предлагаме ви такава комбинация от посоки, при които не е нужно да се движите по стръмно или дълго изкачване. Въпреки това, по всяко време можете да се обърнете и да отидете в обратната посока. Така:

По посочената велосипедна пътека се изкачваме до кръстовището на улица Азовская и булевард Балаклава.

велосипеден

Тук, на пешеходен преход, пресичаме проспект Балаклавски (поз. 1).

маршрут

Продължаваме да се движим направо към Северни Чертаново.

битцевския

Завийте наляво преди кръстовището, карайте още 30 метра до пешеходния преход. По него отиваме до велосипедната пътека, положена от отсрещната страна на пътя.

маршрут

. и се придвижете по него надясно. Самата пътека ще доведе до гората, но.

. . преди това ще пресече пътното платно, където трябва да бъдете внимателни и да пропуснете колите. Когато пътят е чист, продължете.

. отиваме до чакълестата част на маршрута.

битцевския

След като направихме завой надясно, се движим по прави участъци от пистата.

велосипеден

Преди да влезете дълбоко в гората (поз. 3), чакълният участък ще свърши, тук завиваме наляво.

. .и се движете, придържайки се към маркировката.

битцевския

Излизайки от гората (поз. 4), превключваме на по-лека предавка (ще има леко покачване) и.

. и преди Лисая гора завиваме надясно от велосипедната пътека. След това се движим по асфалтовата пътека по ръба на гората.

велосипеден

След това слизаме по него в дерето, където пресичаме потока над моста (поз. 5). След моста пистата ще се изкачи нагоре, така че включваме предавката предварително. По тази пътека обикновено има много пешеходци, бъдете внимателни!

маршрут

След като детската площадка и тоалетната кабина (позиция 6) са оставени отдясно, ние продължаваме да се движим по асфалтовата пътека, но се подготвяме за смяна на посоката.

Приближаваме разклона и тръгваме наляво.

Тук (поз. 7) се движим по чакълеста пътека.

маршрут

. и се движете по този път. Други пътеки и пътеки го пресичат. Движим се направо по всички разклонения.

Забележка. При влажно време можете да продължите да шофирате по асфалтовата пътека:

битцевския

Ще ви отведе до пешеходен преход през Балаклавски проспект (поз. 9).

Пътека с чакъл ни извежда от гората до кръстовището на алеите Балаклава и Севастополски.

маршрут

По останките от асфалтовата пътека достигаме тротоара при кръговото движение (позиция 8) и завиваме надясно .

битцевския

Караме нагоре по тротоара към подлеза. Проходът по-далеч от нас ви позволява да се придвижите от другата страна на авеню Балаклава, без да слизате от коня.

Излизайки от подлеза, завиваме на велосипедната пътека.

велосипеден

. и се спуснете надолу по него, за да се върнете на улица Азов.

След това изберете посоката към дома си сами. Бон Вояж!