Форум на филми, сериали и карикатури

Меню за навигация

Персонализирани връзки

Реклама

Информация за потребителя

Тук ли си »Форум на филми, телевизионни сериали и анимационни филми» Разходка на игри »Ръководство на играта Mirror's Edge

Публикации 1 до 1 от 1

Огледално ръково ръководство

Област за обучение

Гледаме видео, което разкрива сюжета и обяснява какво се случва в света сега. Ние сме на тренировъчната площадка. Следвайте инструкциите на инструктора, правете всичко на свой ред. Не забравяйте оформлението и значението на командите, те ще ви бъдат полезни през цялата игра. Прескачаме до друга сграда, подхлъзваме се под комина, скачаме по стълбите, прескачаме до друга сграда, нашият партньорски треньор ще чака тук. Ние следваме Селест и повтаряме всичко, което прави. По време на разходка по покривите ще ви бъдат показани всички основни основи на геймплея: как да прескочите ограда, как да се счупите, да счупите врата, как да запазите равновесие, баланс, как да използвате неравномерните решетки, как да изкачете правилно тръба, как да прескочите далеч от един обект на друг, как да се движите по перваза, как да балансирате на тесни повърхности и най-важното как да се биете и да отнемате оръжия от враговете. След завършване на обучението можем да преминем към преминаването на сюжетната линия на играта Mirrors Edge.
* Червеният е наш приятел! Благодарение на него знаем къде да бягаме.

* Не забравяйте вълшебния бутон L ALT! Натиснете го и Вярата ще погледне в желаната посока (не ви съветвам да натискате, когато бягате.)

* По-добре да бягате, отколкото да се биете. 2-3 попадения върху вас и Game Over

* Помнете силата на двойния скок! (Пространство + Q + пространство близо до стената) Много сюжетни моменти се обхождат само благодарение на него.

* Ако решите да се биете - направете бърза комбинация в бавен режим. Е, или веднага вземете пистолета. Запомнете - трябва да действате бързо, врагът не само ще ви погледне.

* Внимавайте за снайперисти. Ако бягате от тях, уверете се, че червеният лъч на лазерния мерник не ви изпреварва.

* На открито се опитайте да намерите „Покрива над главата си“ възможно най-скоро

* Оръжието ви забавя. Стреляха и го изхвърляха, така да се каже. Запомни това.
Ръб, край

Вляво ще има ченгета (полицаи), с които трябва да се справят. Припомняме основите на ръкопашния бой и се включваме в битка първо с първата, а след това с втората на стълбите. Между другото никой не ви забранява да използвате избраното оръжие. Изкачваме се по стълбите, след това на покрива на сградата и скачаме по трамплина към стълбището. Издърпваме се и тичаме нагоре по стълбите, даваме чантата Cel. Наблизо има цяла армада от ченгета, ние тичаме напред, преодолявайки оградата, тръбата и скачаме до хеликоптера, самата Вяра хваща гредите.

Полет

Вяра отива да помогне на сестра си Кейт Конърс. Скачаме до съседната сграда вляво. Минаваме по тръбата напред, качваме се горе. Завиваме наляво и прескачаме електрическата ограда (не можете да я преодолеете по обичайния начин). Използвайки тръбата като опора, прескочете втората оградна линия с високо напрежение. По-нататък по батута до сградата (не забравяйте да направите добър пробег). Завиваме надясно, изкачваме се и използваме тръбата, за да прескочим оградата. Е, тук сме зад оградата, придвижваме се напред, изкачваме се нагоре, разпръскваме, насочваме се в далечния десен ъгъл и правим скок. Отпред има врата - избиваме я (левия бутон на мишката или просто LMB). Намираме се в зелена сграда, вървим напред по коридора. За да извикате асансьора - отидете до бутона и натиснете E. Натиснете отново E, но вече в асансьора, за да се качите горе. На изхода ни очаква видео, след като приключи, забравете за спокойствието на преминаването. Сега, ако спрете поне за няколко секунди, ще трябва да започнете нивото от контролната точка.

Вляво има ченгета с оръжия, трябва да тичаме право през препятствието надолу. Следваме пътеката, държим се надясно. Когато войниците са вляво от вас, отидете по-нататък, а след това и вляво, прескачайки стъклените макети на града, след това нагоре по стълбите. Завиваме надясно, тичаме напред към асансьора, сега наляво, чупим стъклото (LMB), изкачваме се по стълбите нагоре, наляво до цветното легло и правим скок. Скачаме наляво и скачаме надолу. Изкачваме се до парапета и скачаме във вентилационния люк. Отиваме докрай и скоро слизаме надолу (за да се наведем - натиснете левия SHIFT). Вратата отляво ни чака. Излязохме навън, прескочихме парапета и се плъзнахме надолу, поехме малко наляво. Когато спускането почти приключи, скачаме напред към сградата.

Гони ни хеликоптер, бягаме напред, преодолявайки препятствия. Качваме се по сините стълби, след това по вентилационните тръби и по трамплина до друга сграда. Разбиваме вратата, бягаме вдясно, изкачвайки се през оградите и влизаме в асансьора. Тръгваме, тичаме по жълтия коридор, изтичаме на улицата, завиваме надясно, тичаме по стената, през моста и се озоваваме в синия тунел. Продължаваме да тичаме напред. Тичаме през площада, не обръщаме внимание на ченгетата, изкачваме се върху естакадата. От там надолу по въжето.

Джак

Качихме се с асансьора горе, трябва да хванем Джакниж и да го разпитаме. Излизаме на улицата и започваме преследване по покривите. Ние следваме директно зад Jackknife, ако не успеете - той ще ви изчака. Тук няма нищо трудно, запомнете едно - за да летите на голямо разстояние, трябва да сгънете краката си по време на полета. След като вземе лифта, нашият бегач ще падне по гръб и ще лежи в безсъзнание. Ще използваме това, ще отидем наляво и ще скочим върху флага на сградата, още един и след това (не забравяйте да се люлеете добре, преди да скочите) върху климатика. Сега през тръбите и от втория поред, от самия връх, се подписваме на горната коловоза, направена от дъски и тухли. Оттук скачаме към отсрещния насип отдолу. Долу по стълбите, нагоре по тръбата и отново надолу. С помощта на трамплина скачаме на скелето. Завиваме наляво и се изкачваме нагоре. Преминаваме към Джак и гледаме видеото.

Тормоз

Гледане на видеоклипа. На масата има пистолет - взимаме го и хукваме към асансьорите, тук вляво. Нека си починем срещу водопадите, качете се на 2 нива. Чупим стъклото с пистолет и подскачаме. Счупваме стъклото отпред (ако патроните свършат, тогава използваме ръцете и краката си) и като тичаме по стената, стигаме до другата страна. Тичаме, държим дясната страна, използваме насипа, за да се изкачим нагоре. Счупваме стъклото, вдясно ще има парапети, преместваме се по тях от другата страна. Сега вляво и покрай стената до втория етаж. Препускаме през моста, събаряме вратата, завиваме наляво, тичаме по стената. Игнорирайте ченгетата, които се появяват, просто бягайте напред. Скачаме до друга сграда, завиваме надясно, плъзгаме се надолу и избиваме вратата. Отиваме по коридора, накрая извикваме асансьора. Не работи, вратите едва се отвориха. Скачаме върху тръбата и слизаме надолу. Оставяме мината, през вратата към улицата.

В офиса на Ропбърн се включи скрита аларма. Специално подразделение тръгна да ни преследва. Сега трябва да се отървете от хеликоптера и да изтичате до крана в далечината. Завиваме надясно и продължаваме да се насочваме към крана. След въжето до сградата вдясно ще има тръби, по тях се изкачваме нагоре. На тухлите до сградата, сега вляво. Полицаите са напред, битка не може да бъде избегната. Ние убиваме строго един по един. След като използваме тръбите за изкачване нагоре. Отсега нататък ще се занимаваме със специалното подразделение. Продължаваме преминаването си към крановете. Плъзгаме се още през дупката в оградата, направо през вратата. В края на коридора има асансьор - извикваме го и отиваме на дадения етаж.

Ropeburn

Победата над Ропбърн е нашият основен приоритет. Качваме се на покрива и тогава той първо ни атакува, хвърля ни на долния етаж. Задачата не е трудна, трябва да я хванете (RMB) в момента, когато Ропбърн удари с палка и това е всичко. След това ще има скрипт видео.

Обръщаме се и минаваме през червената врата. Трябва да се справим с приближаващите се ченгета и да бягаме. Тактиката за преминаване на това място в Mirror’s Edge е следната: отстраняваме едно от ченгетата, вземаме оръжието му и след това предприемаме действия, както при нормалните стрелци. Когато унищожите всички, влезте в асансьора и се изкачете през люка. Натиснете бутона и асансьорът започва да се движи надолу. Скоро той забавя и ни слага на лопатките. Издигаме се, скачаме от асансьора и клякаме през вентилацията, която минаваме по-нататък. Избиваме далечната врата, изкачваме се, изкачваме се през вентилацията и хукваме до метростанцията, за да се откъснем от полицията. В синята стая правим, както е показано на екранната снимка по-долу: по стената на някои решетки, след това скочете върху други и прескочете оградата.

Проправяме си път през платформата и се крием в тунелите на пътищата за достъп. Скоро ще трябва да използвате вагоните на метрото, за да избягате. Скачаме на каретата и се втурваме по тунела. Как да преминете нивото: ще се натъкнат знаци и други препятствия, трябва да се движите наляво и надясно навреме. Скоро вторият влак ще потегли нагоре и когато скоростта и на двата е равна, скачаме надясно. Ще има същите препятствия, но ще се добавят нови - прескачане на гредите. Накрая нашият влак ще започне да спира и спира. Слизаме бързо от него и хукваме към червената врата, която е вляво по тунела. Скоро приближаващ влак ще се блъсне в стоящ и ще има инцидент. Качваме се и излизаме навън.

Нов Еден

Озовахме се в атриума. Когато ченгетата започнат да стрелят, веднага завийте наляво и се качете с асансьора. Когато асансьорът спре, скачаме на пода и хукваме напред. Прескачаме парапета и се изкачваме на горното ниво, избягвайки преследващите полицаи. Изключете захранването, изчакайте витлото да спре и скочете надолу. Връщаме се в галерията, изкачваме се на покрива и бягаме от търговския център.

Пирандело Крюгер

Фирма, наречена Pirandello Kruger, започна активно да почиства града. Близо до доковете, Merck намери нова сграда за компютър. Нашата цел е да влезем в сградата на охранителната компания Pirandello Kruger.

Изкачваме се нагоре, излизаме на уличната площадка, бягаме наляво по стената и скачаме до въжето. Стигаме до последния оранжев покрив, изкачваме се по стълбите, обръщаме се назад и по стената стигаме до другия край на пътеката. Изкачваме се по стълбите и след това върху покривите на сградата. Завиваме надясно, заобикаляме оградата с бодлива тел, издърпваме и избиваме вратата. Изкачваме се до дупката в горната стена, изкачваме се там, завиваме наляво и продължаваме по вентилацията. Стигаме до голям плакат, убиваме ченгето и отнемаме снайпериста от него. Премахваме всички останали снайперисти и войници на улицата отдолу от това оръжие. Скачаме на въжето, слизаме от покрива и избиваме вратата. Качваме се горе, скачаме до бялата зона, която ще започне да обслужва.

Отворете портата (бутон вдясно) и пуснете веднага надясно. В стаята ще има много ченгета с картечници. Изкачваме се по стълбите и убиваме първия, отнемаме му оръжието. По-добре е да изчистите зоната, за да бъде по-спокойно да преминете играта по-нататък Тичаме по пътеката за палачинки, завиваме надясно. Вижте, че отпред няма пирили? Страхотно, ускоряваме и скачаме във вентилация. След това над парапета и в стаята. Продължаваме, бягаме нагоре по стълбите и скачаме към напречната греда. Изчакваме парата да потече и едва след това скачаме напред. Отиваме по-нататък, слизаме надолу, през оградата, изкачваме се по кутиите, минаваме по гредата до покрива и скачаме в люка. Натиснете бутона на главния превключвател на транспортната лента. Отиваме по-нататък през оформения проход. По-долу включваме управлението на товарния асансьор в малка стая. Отиваме до мястото на асансьора и скачаме в люка. Тичаме по коридорите и скоро се качваме в асансьора, натискаме бутона. Гледане на видеоклипа.

Започваме да се отдалечаваме от полицая нинджа. В крайна сметка трябва да стигнете до асансьора. Когато вратите се отворят - бягайте напред, стъклото ще се счупи - скочете до друга сграда. След това счупете чашата сами и скочете напред. Не трябва да има допълнителни трудности, всичко е изключително просто. Нивото ще завърши с това, че ще скочим на покрива на влака.

Кейт

Шард

Това е последното ниво в играта Mirror's Edge. Кейт отново е грабната и отведена в сграда, наречена Шард. След като Мерка е мъртва, ние сме сами (оригинална статия hg-go.com). Трябва да стигнем до Шард през подземните технически помещения. Отиваме напред, слизаме по стълбите, скачаме на лявата тръба, скачаме до противоположния участък с бягащ старт, завиваме наляво и се придвижваме напред. Завъртаме клапата близо до счупената врата, бързо се връщаме назад и се гмуркаме в отвора под тръбите. Възниква експлозия, ние сме в безопасност. Излизаме и минаваме там, където е била вратата. Минаваме покрай паркинга, убиваме врагове и се качваме в асансьора. Тръгваме и се придвижваме напред през вратата. Тук ни очаква изненада - удар в челюстта и нашия стар приятел. Гледаме сцената. Минаваме през фоайето (няма да минем без стрелба) и се качваме в асансьора. Скоро ще спре и ще трябва да натиснете аварийния бутон, за да отворите люка. Качваме се нагоре, скачаме върху гредата, след това върху тръбата, сега върху моста, от нея върху тръбата и надолу. Преминаваме от другата страна по гредата, изкачваме се по стълбите, отдясно внимателно преминаваме по-нататък. Качваме се по тръбите, оттам скачаме на бастуна, люлка и към вентилацията. Скачаме по гредите, по-нататък по вентилацията.

Стигаме до улицата, която се охранява от снайперисти. Трябва да се върнете в Шард през входа от другата страна на покрива. Продължаваме напред, не позволявайки на снайперистите да ни закачат. Тук трябва да действате особено внимателно. Ако сте били ранени, възстановете се зад препятствието и след това бягайте по-нататък. Стигнете до първия снайперист, отнемете пушката и убийте останалите врагове. За нас ще бъдат изпратени и подкрепления. В крайна сметка изтичваме и скачаме до сградата, издърпваме се и избиваме вратата. Вземете асансьора.

Интересно е! Разходката с асансьора е много подобна на тази в играта Half-Life 2, в цитаделата.

Сега трябва да стигнете до сървърната стая и да унищожите компютрите, за да отворите изхода към покрива. Унищожаваме специалните части и с помощта на оръжия унищожаваме компютри (големи бели блокове зад стъклото). Вървете напред по централното стълбище, там ще бъдат отворени врати. Влизаме вътре и хукваме към покрива. Гледаме видеото със сценария, когато управлението се прехвърля към нас, бягаме до хеликоптера и скачаме до него, за да хванем гредата и да избутаме похитителя. Сега можете да освободите затегнатата мишка и да наблюдавате какво се случва. Поздравления, завършихте Mirror's Edge! Слушане на финалната песен и гледане на кредитите.