Потребителски блогове

Из мрежата се разхожда списък с диаметъра на подаващите върхове. Някъде повече точки, някъде по-малко. Реших да публикувам максималната версия и по възможност да я допълня. Списъкът ще бъде актуализиран, когато стане налична нова информация

Балзер
Diabolo VI 3.6 - 3.07
Magna Maestro Heavy Feeder 150 -

За достатъчно време общувам с рибари с различни доходи и предпочитания. От собствените си наблюдения мога да кажа, че преобладаващото мнозинство новодошлите в хранилката се страхуват да купуват дори средно бюджетни пръчки. Оставянето на крокодили на меки и грациозни пръчки е страшно.

Много хора постоянно ми задават въпроса - коя е най-добрата дължина на каишката?

От моя собствен опит мога да кажа, че започвам риболов с дължина на каишка 50-60см и след това променя дължината в зависимост от различните

В резултат на това Niva, която беше на 4 колела и стоеше 20 минути, отказа да стартира поради изтощена батерия. За моя изненада, кратко издърпване по кабел я накара да започне и да продължи пътуването си сама.

Колата не се държеше много добре, но все още беше в движение. Не очаквах.

Риболов на костур на предене в Дон

Тъй като сезонът на мирните риби в жора приключва и хищникът тепърва започва, решихме днес да ловим за предене. Струва си да се каже, че това е вторият ми спининг риболов в живота ми и ако на първия (който беше преди около година) успях да хвана една окушка, тогава какво ще се случи днес - дори не можех да предположа.

Първоначалното ни място беше левият бряг на Дон близо до село Багаевская. Миналата година бяхме по едно и също време и на едно и също място. Изплакването на примамките не донесе особен успех, но след това, както писах по-горе, успях да хвана един малък костур. Днес.

Днес пристигнахме в точката около 8 часа сутринта. Костя ме почерпи с гасене и напред към резервоара. От въртящите се принадлежности имам само макара и един гумен червей и дори тогава някой някога е дарил. Затова нашият председател, Миша МиД, ме снабди с всичко, от което се нуждаех, за което благодаря много. Хванахме днес за отклонението. Миша ми даде въртяща се пръчка Кола с дължина 10-40 2.7 метра. Наистина не използвам въртящи се пръти, но мога да кажа, че пръчката е здрава и бърза. Използвах 42 грама маслина като товар. Малко претоварване, но при дадените условия беше точно това, от което се нуждаехме.

Първите няколко отливки свикнах с риболова, спомних си как да направя окабеляването и по това време Миша успя да хване 2 малки окушки и да се оттегли, за да търси някой по-голям. За мен на третия гипс по ръба седна хубав костур малко по-голям от дланта на ръката, който извади 100 грама. Крупнячок! И дори в самото начало на риболова! Мрачен! Насърчен от отклонението от нулата, продължих да изплаквам гумата, но без резултат. След като улових още няколко малки хапки, останах без хапки.

Нищо за правене. Отидох да се скитам след Миша по-нататък. След като пробих следващата точка, бях разсеян от машинните въпроси за един час и след това се върнах в нашата весела компания, която пушеше бамбук заедно, с изключение на няколко малки кацалки.

Хванахме риба, обядвахме и взехме друга риба. НУЛА!

Трябва да се направи нещо. Решаваме да отстъпим на убеждението на Костя да отидем до Маническа. Има дори малък костур, все пак е по-добър от пушенето на бамбук. Така че го правим. 20 минути и сме на ново място. На входа на до болка познато място поглеждаме - и там е лагерът. Оказва се, че риболовците на мухи днес са организирали фестивал тук. Културно питаме къде свършва зоната, ние се приближаваме до електропровода. Разкриваме, хвърляме и. на първия хвърлете добър костур, след това друг и още един. Като цяло тук рибата е много по-добра. Не променях нищо в платформата и стръвта ми тук беше много по-приятна за кацане, отколкото в Багаевская.

След залавянето на няколко кацалки настъпи затишие, сменяме мястото на дислакацията и гледаме, гледаме, гледаме. И накрая беше намерена заветната точка X. Първо стигнах там и наоколо нямаше наставници. Започнах да експериментирам с окабеляване и това даде своите резултати. Един добър костур от 350-300 грама играеше с фрикционния съединител и се озова в клетката, след това друг и още един. третата хапка беше мега мощна, писъкът на затегнатия фрикционен съединител, рязкото преместване на рибата в дълбочина и след мек риболов някой от другия край на линията я заплита с някаква кука и след напразни опити да се извади поне платформата настъпва прекъсване. Добре. в най-интересния момент. Тогава Миша се издърпва, аз превръзвам платформата и до края на деня ще набодем добър голям костур на почти всяка сбруя.

Костурът кълна на близкия ръб и беше забелязано, че ако го хвърлите на този ръб, няма резултати, но ако го хвърлите далеч и направите правилното окабеляване, тогава на ръба голям костур яростно хваща стръв, която обрича семето на сигурна смърт.

Когато слънцето трябваше да е близо до хоризонта (времето беше облачно, така че не видяхме слънцето) - започнахме да се подготвяме. Да не кажа, че ударихме много костури, но ни беше достатъчно. За три кила 5 вероятно е трябвало да хване. И не ни трябва повече, просто се учим

Бях доволен от риболова. Бях особено възхитен от това как 300-грамовият бас се противопоставя. Не прилича на никоя от мирните риби, с изключение може би на шарана, но малък костур може да се сравни с 2-килов шаран по отношение на устойчивост и не може да не се хване. Чувствам, че в мен се е появило въртящо се вълнение, но времето ще покаже.

Ако преди това не съм имал никакви приспособления, но се възползвам от възможността да му отнема златната въртяща се пръчка Kola от MiD, така че сега има приспособления за Дон. И може би не само за Дон. Всички с удоволствие казват, че Kola е отличен въртящ се прът за начинаещи, затова реших да започна с него.

Не знам до какво ще доведе, но със сигурност знам, че с този въртящ се прът все още карам кацалки в близко бъдеще