Пътуване за меден месец: как е планирано морето и как всичко завършва, или историята на Петър (част 2).

пътуване
Ако изведнъж кажете, че заглавието на статията е малко странно, тогава няма да се обидя, честно. В първата част нямаше миризма на Петър, а във втората няма да има море.

Въпреки това морето отново беше планирано. Не за плуване, а само за да може Алеска-Малиска (така галено ме нарича мъжът ми) да го погледне с едно око. Очите ми са красиви, макар и не особено изразителни. Сигурен съм, че морето би ги харесало, ако можем да се опознаем. Съпругът обеща да не ревнува.

След отменения полет до Испания започнахме да щурмуваме уебсайтовете на туристическите агенции с надеждата да летим до Турция. Цените на туровете бяха различни: „хапане“ и така-така. Преброиха парите. Ех! Не беше там, не беше достатъчно, т.к. авиокомпанията, която обеща да ни възстанови 60% за изгорелите билети, извършва превода в рамките на 30 банкови (!) дни. И съпругът отиде на работа, отменяйки ваканцията.

Не свърши дотук. Две поредни години отлагаме пътуване до Санкт Петербург. За пореден път решихме да направим опит, не беше. Нямаше смисъл съпругът ми да си почива пълноценно на работа, затова решихме да останем във „втората столица“ на Русия само три дни - петък-неделя. Купихме билети, резервирахме хотел, взехме карта на града, помислихме за пешеходни маршрути, избрахме нощен клуб-бар с концерт. Стигнахме до заключението, че финландски групи изпълняват половината от концертите, не напразно Санкт Петербург е до Скандинавия))

Естествено, учих география. За съжаление Балтийско море беше далеч и три дни нямаше да са достатъчни за водно пътуване и проучване на самия град добре. Всички надежди бяха във Финския залив и разходки с корабчета по Нева.

Ден преди влака си мислено си казах: „Само да мога да отида. ". О, четвъртък вечер все пак взехме влака!

месец

Петербург ни посрещна с ярко слънце, което беше противоположната страна на историите, които бяхме чували преди, че градът е мрачен и депресивен. Преди това пътуване имах депресия и то премина в Санкт Петербург! Може би просто имахме късмет с времето? Мога! Въпреки прохладата при +10, вървяхме доста по улиците и насипите, увити в шалове, навлечени пуловери и ръкавици.

Дори не знам как да започна историята си, тъй като видяхме много забележителности и в същото време половината от всичко остана „дължимо“, т.е. ще трябва да се върнете в града отново, за да завършите проучването му. Трябва да отидете в Санкт Петербург поне за една седмица!

както

Вероятно първо ще ви разкажа за три събития, на които бяхме свидетели, и едно събитие, на което никога не сме били свидетели.

Съпругът се засмя:
- Ами казах ви, че искам да предам мотоциклета?
Извадих монета от джоба си:
- Тук! Рублата вече е там - стартирано е. Остава да съберем липсващата сума за покупката на „железния приятел“.

Вечерта на същия ден отидохме на концерта на групата „Деца на Пикасо“ в клуб „Мазе“. „Най-неруската група“ - така го наричат ​​масмедиите. Участниците са арменци, живеят в Унгария, а последният албум, който те представиха в този ден (и ден преди това в Москва), момчетата записаха в Германия и Норвегия.

Много уютен клуб с приемливи цени на алкохола (или просто го сравнявам със столицата), където дори е забранено да се пуши в танцовата зала, което много ме зарадва. Цигареният дим обикновено ме кара да се прозявам и сънливо да разтривам очите си. Хм, не исках да заспя по време на такъв концерт))

Рано в събота сутринта, след обилна хотелска закуска, отидохме до най-западната точка на Санкт Петербург (остров Василиевски), за да го видим. До този мост беше възможно само тогава, тогава започнаха пространствата със строителната площадка.

както

Срещна ни сива стена, зад която беше невъзможно да се види нищо.
пътуване

Срещите са различни. Моето не беше успешно, но знам, че морето ме чака с желание да ме изненада със своята красота и сила. И като цяло следващия път ще отидем до нормалното морско пристанище/морски терминал на Санкт Петербург, а не до зоната за спане))

О, страхотен Санкт Петербург! Приготви се! Очакват ви невероятен брой снимки с красотите на града!