Дискусия на тестовете по психософия (Страница 1 от 4)

Страници един 2 3 4 Следваща

За да публикувате отговор, трябва да влезете или да се регистрирате

Мнения 1 до 20 от 74

1 Тема от Корде 2013-01-06 22:55:26

  • Корде
  • Интересува се
  • Неактивен
  • От къде: SPb
  • Регистриран: 2011-02-01
  • Публикации: 88Благодаря

Тема: Дискусия на тестове за психософия

Коментар на модератора: Тази тема обсъжда големия психософски въпросник на Анет.

За всяка възможна позиция на даден аспект се показва коефициент, показващ колко точки са отчетени от максимално възможния. Колкото по-близо е този коефициент до един, толкова по-вероятно е аспектът да попадне точно в това положение. Максималната стойност е показана с получер шрифт. В случай на неяснота на резултата, например първите две функции и нито една от вторите, се препоръчва да се разглежда като възможна втора функция аспектът, при който разликата между показателя в първия и втория най-голям резултат ще бъде минимална .

Емоция 1E: 0,778 2E: 0,727 3E: 0,621 4E: 0
Логика 1L: 0,875 2L: 0,538 3L: 0,893 4L: 0
Ще 1V: 0,5 2V: 0,708 3V: 0,738 4V: 0,65
Физика 1F: 0,594 2F: 0,5 3F: 0.704 4F: 0,52

2 Отговор от 4X_Pro 2013-01-06 22:58:40

  • 4X_Pro
  • Официален машинописец
  • Неактивен
  • От къде: Москва, Перово
  • Регистриран: 2009-12-25
  • Публикации: 5370Благодаря

Re: Дискусия на тестове за психософия

Това е доста типична ситуация: Уил привлича други функции (в този случай Уил е третата, така че две други функции също започнаха да се проявяват като трети). Вземайки предвид полученото от предишните ви въпросници, бих тълкувал този резултат като индикация за типа LEVF.

3 Отговор от Corde 06.01.2013 23:17:47

  • Корде
  • Интересува се
  • Неактивен
  • От къде: SPb
  • Регистриран: 2011-02-01
  • Публикации: 88Благодаря

Re: Дискусия на тестове за психософия

Мерси

4 Отговор от a_shulga 2013-01-07 16:42:00

  • a_shulga
  • Търси Истината
  • Неактивен
  • От къде: Днепропетровск
  • Регистриран: 23.11.2012
  • Публикации: 565Благодаря

Re: Дискусия на тестове за психософия

Corde, 4X_Pro, интересно е, че според този тест имам 1L и 4F, 2E и 2V малко повече от 3V.
Така че може би?

5 Отговор от Ерис 2013-01-07 21:07:04

  • Ерис
  • Търси Истината
  • Неактивен
  • Регистриран: 08.11.2012
  • Публикации: 501Благодаря

Re: Дискусия на тестове за психософия

Corde, 4X_Pro, интересно е, че според този тест имам 1L и 4F, 2E и 2V малко повече от 3V.
Така че може би?

И определено не можете да имате втора воля? Говоря просто от общото впечатление от комуникацията, по някаква причина се появи 2B. Въпреки че, може би, ако сте работили върху 3B, той се изглажда, затяга и започва да наподобява най-малкото двойка.

EIE, FLVE, NVPB, Бестия

. така фрегатата, която се превърна във флагман, ще изгори в огъня на битката

6 Отговор от Killka 2013-01-07 21:33:11 (променен: Killka, 2013-01-07 21:37:59)

  • Килка
  • Търси Истината
  • Неактивен
  • Регистриран: 08.02.2012
  • Публикации: 545Благодаря

Re: Дискусия на тестове за психософия

Тест Петрович?) Не бива да приемате неговите отговори буквално - тук е по-добре да обърнете внимание на всяка от дихотомиите по отношение на всяка функция.

PS: Спомням си, че Emotion се оказа 1-2 (леко забавяне), Will 4-2 (също леко забавяне), Logic 1-2 или 2-1 и само Physics не разочарова - както беше 4, остана.)))

7 Отговор от Маги Бъроуз 2013-01-07 21:58:12

  • Меги Бъроуз
  • Официален машинописец
  • Неактивен
  • Регистриран: 2011-04-09
  • Публикации: 7.474Благодаря

Re: Дискусия на тестове за психософия

Според този тест винаги получавам LEVF.

Corde, 4X_Pro, интересно е, че според този тест имам 1L и 4F, 2E и 2V малко повече от 3V.
Така че може би?

И определено не можете да имате втора воля? Говоря просто от общото впечатление от комуникацията, по някаква причина се появи 2B. Въпреки че, може би, ако сте работили върху 3B, той се изглажда, затяга и започва да наподобява най-малкото двойка.

Да, да)) PPKS. Дай a_shulga 2-ра воля!
Но IMHO, няма достатъчно официална комуникация - аз също не изглеждам особено в съответствие с образа на 3B тук. но въпреки това. ))

8 Отговор от 4X_Pro 2013-01-07 22:41:57

  • 4X_Pro
  • Официален машинописец
  • Неактивен
  • От къде: Москва, Перово
  • Регистриран: 2009-12-25
  • Публикации: 5370Благодаря

Re: Дискусия на тестове за психософия

Не, това не е тест на Петрович, а голям въпросник на Анет (200 въпроса). Но резултатите са там в същия формат.
Като цяло, при a_shulga дори Уил да е трети, той е добре развит. Поне никога не съм виждал никакви очевидни прояви на 3В.

9 Отговор от Маги Бъроуз 2013-01-07 22:47:01

  • Меги Бъроуз
  • Официален машинописец
  • Неактивен
  • Регистриран: 2011-04-09
  • Публикации: 7.474Благодаря

Re: Дискусия на тестове за психософия

Като цяло, при a_shulga дори Уил да е трети, той е добре развит. Поне никога не съм виждал никакви очевидни прояви на 3В.

Точно. прекалено добър.
Завиждам на черно-перфектно 3.

10 Отговор от Killka 2013-01-08 00:16:39

  • Килка
  • Търси Истината
  • Неактивен
  • Регистриран: 08.02.2012
  • Публикации: 545Благодаря

Re: Дискусия на тестове за психософия

Да, да)) PPKS. Дай a_shulga 2-ра воля!
Но IMHO, няма достатъчно официална комуникация - аз също не изглеждам особено в съответствие с образа на 3B тук.

Да, съгласен съм и за двама ви. по мярка по интернет впечатление.

11 Отговор от aloevera 2013-01-08 00:53:51

  • алое вера
  • Търси Истината
  • Неактивен
  • Регистриран: 28.10.2012
  • Публикации: 707Благодаря

Re: Дискусия на тестове за психософия

но за мен на този тест като цяло излиза нещо странно: 1E, 1L, 1F и 4B

12 Отговор от Севилия 2013-01-08 00:59:07

  • дискусия
  • Севилия
  • Проверена машинописка в психософията
  • Неактивен
  • Регистриран: 2011-12-18
  • Публикации: 3.143Благодаря

Re: Дискусия на тестове за психософия

Този тест е публикуван за последно от LEVF.
Преди това все още бяха пуснати 1L, 3V, 3L, 4E, 4F.

13 Отговор от Маги Бъроуз 2013-01-08 01:02:27

  • Меги Бъроуз
  • Официален машинописец
  • Неактивен
  • Регистриран: 2011-04-09
  • Публикации: 7.474Благодаря

Re: Дискусия на тестове за психософия

Да, съгласен съм и за двама ви. по мярка по интернет впечатление.

Да) Но вие дори не можете да си представите какви титанични усилия не би трябвало да проваля по друг път.))
За мен е много по-лесно да контролирам негативните прояви на моя 3B във виртуалното пространство.)) Има време за пауза, замръзване и размисъл.)) Реакциите на IRL са по-непосредствени и често по-малко приятни. )

Към акаунта a_shulga Не знам.

14 Отговор от LionKinG 2013-01-08 01:28:36

  • Цар Лъв
  • Участник
  • Неактивен
  • Регистриран: 10.11.2012 г.
  • Публикации: 6.521Благодаря

Re: Дискусия на тестове за психософия

Емоция 1Е: 0,667 2Е: 0,682 3E: 0,379 4E: 0,25
Логика 1L: 0,667 2L: 0,615 3L: 0,714 4L: 0,4
Ще 1V: 0,529 2V: 0,458 3V: 0,143 4V: 0,55
Физика 1F: 0,531 2F: 0,318 3F: 0,593 4F: 0,64

И според друг тест на сайта (където има по-малко въпроси), аз съм САМ

15 Отговор от a_shulga 2013-01-08 12:10:56

  • a_shulga
  • Търси Истината
  • Неактивен
  • От къде: Днепропетровск
  • Регистриран: 23.11.2012
  • Публикации: 565Благодаря

Re: Дискусия на тестове за психософия

Corde, 4X_Pro, интересно е, че според този тест имам 1L и 4F, 2E и 2V малко повече от 3V.
Така че може би?

И определено не можете да имате втора воля? Говоря просто от общото впечатление от комуникацията, по някаква причина се появи 2B. Въпреки че, може би, ако сте работили върху 3B, той се изглажда, затяга и започва да наподобява най-малкото двойка.

по-скоро така. Спомням си себе си преди 10-15 години, имаше подобни ситуации.
Въпреки че наскоро имаше няколко епизода, когато се съгласявам на нещо неблагоприятно под натиск и след това се гризя.
Или може би просто agape затваря първите три.
Емоцията определено не е третата, управлявана от процеса, но висока. Във вътрешния кръг съм достатъчно емоционален.

16 Отговор от Миел 2013-01-18 19:38:59

  • разработване
  • Миел
  • Проверена машинописка
  • Неактивен
  • От къде: Киев
  • Регистриран: 17.04.2012
  • Публикации: 3.230Благодаря

Re: Дискусия на тестове за психософия

Направих го, ъ-ъ. "Референтен процесор" ? О_о
Какво е това, което мозъкът ми внезапно издаде, чудя се

Емоция 1Е: 0,519 2Е: 0,682 3E: 0,621 4E: 0,313
Логика 1L: 0,75 2L: 0,769 3L: 0,714 4L: 0,4
Воля 1V: 0.529 2В: 0.708 3V: 0,214 4V: 0,2
Физика 1F: 0.688 2F: 0.773 3F: 0,296 4F: 0,52

Изведнъж висока физика, знам как се случи. Може би нарастващите физически нужди се отразяват?)))
Правилно идентифицирах Висшата воля (но намек, че искам да изглеждам по-малко тиранин и деспот, отколкото съм в действителност?)
Логиката за три функции беше разкъсана. Хм. Надценяват? Очакван.
Е, с Emotion е ясно.

В процеса на преминаване на теста обаче възникнаха въпроси. (По принцип ми е трудно да премина тестове, добре, не обичам еднозначни отговори, те дават малко място)). Но някои въпроси не са съвсем ясни.
Например: "Как се отнасяте към частните мнения и хипотези? Взимате ли ги предвид (отговорът" Да "ли е?), Или се интересувате от вече доказани истини? (И това е опцията" Не "?) Логично се оказва, че е така, ако следвате последователността на въпроса, но все пак: да - хипотези и да - доказани истини? Или (не се интересувам): не - хипотези и не - доказани истини?
Накратко, в това отношение.

Когато ме попитаха за лъжа, аз я задържах най-много. Разбирам, че това е тест и трябва да преминете бързо, но този въпрос ме доведе до такова вцепенение, че просто мушках в това, което всички естествено щяха да минат, мисля. Кой може да каже, че умишлено често използва лъжи, дори в непредвидени ситуации? Само лъжата е двусмислено понятие само по себе си. Ако например докажа нещо на човек и знам, че аргументите ми не са проверени, но аз самият искрено вярвам в тяхната истинност, това смята ли се за лъжа? Особено, ако това е и непредвидена ситуация - тогава такава вяра се засилва, защото екстремната ситуация затруднява постигането на резултат))