Сватбен автомобилен рали от Платовс! Владивосток-Москва 9300 км - Форуми

платовс

участък Владивосток - Хабаровск.
Беше преминат лесно, по пътя 4 лоши участъка: пред Усурийск, на 100 км от Усурийск, след Бикин и на 70 км до Хабаровск, дупки с ширина 1,5 метра и дълбочина 0,5 метра, имахме късмета да ги пропуснем с 120 км/ч отдолу.
Но пътят е направен навсякъде, срещнаха се само няколко неасфалтирани зони.

рали

Нощувахме на 100 км от Усурийск на бензиностанция до шофьори на камиони и други коли, защото местата във всички мотели по пътя бяха заети в полунощ, очевидно трябва да се впишете преди да се стъмни.

Хабаровск ни посрещна гостоприемно, не забеляза никакви публикации. Всички постове по пътя за Хабаровск са изоставени, рекетът и беззаконието, както разбирам, са в миналото.

автомобилен

Пътувахме бързо през града, водени от навигатора. В Хабаровск нощувахме при роднини.

участък Хабаровск - Магдагачи (Khab.Krai, Amur Region)

Бързо летяхме до Биробиджан: може да се каже, че пътят е идеален, нов и празен. Средната скорост е 100 - 120 км/ч. По-нататък по магистралата имаме задници. Лондоко (300 метра асфалт, гладка 300 метра почва с дупки и така нататък 3 км) и още един участък от около 7 км от маршрута в процес на изграждане, в средата между Биробиджан и Благовещенск. В противен случай това е стръмна магистрала с отлична маркировка, брони, без остри завои и със селища на всеки 50 км (както и бензиностанции). По целия маршрут има Роснефт, който приема визови карти.

рали

Основната стела на маршрута се намира близо до град Белогорск, област Амур.

През нощта пътят също оставя отлично впечатление, седнал на опашката на Stareks, летял 120 км/ч.

платовс

Искахме да нощуваме в Шимановск. (Shimano vsk), в търсене на хотел, загуби половин час и 10 км допълнително.
Прекарахме нощта в един прекрасен цивилизационен остров, разположен точно на магистралата, малко след втория изход към т. Магдагачи. Тоалетна, душ, пералня, добра трапезария. най-вече има шофьори на камиони и камиони! Прекарахме нощта в колата (-3 зад борда, оставихме раната включена), хотелът е в процес на вътрешна декорация.

План за сватбен автомобил:
т. 1 се ожени

Магдагачи-Чита. ден 3.

Пътеката до Чита като цяло е добра, дори отлична, с изключение на вълните на повърхността, започващи от Могочи. Погледнете внимателно знаците и пътния хоризонт. Има много спирачни следи и чувствам, че тук са избити много брони, строителите на пътища навсякъде се опитват да изравнят. Но все пак!

Хапнахме този следобед в кафене Багулник. стр. Sbeg. Много вкусен. Евтини.

автомобилен

Федерална магистрала М-58 Чита - Хабаровск, обобщаване.
Володя не напразно е карал тук Калина. Наоколо има брони, пистата е безопасна през нощта, има много рампи за ремонт на автомобили, много места за почивка, зареждането е рядко, но определено има бензин на всеки сто километра, добър бензин. Цена за 92 - 31,5 рубли. Тук няма пътни полицаи. Европа е права. Малко са колите, но веднъж на всеки 5 минути изпреварвате някого или ще видите на среща! Къде е престъплението тук. Никога не сме го получили. Предполагаемият най-труден и опасен участък беше преминат за два дни с гръм и трясък. 2165 км. На магистрала Киев щеше да има такава магистрала!

Относно природата: в Хабаровска територия и Амурска област има предимно равни площи с малки хълмове, самата живопис започва в Забайкалия, хребети, реки, отдалечени хълмове от височината на хълмовете, мостове, високи насипи на маршрута, успоредно на BAM.

Приятен момент за снимката беше добре познатата Стела, разположена пред Белогорск, Москва Владивосток, а лично за мен, чиято родина е в Магадан, изходът за Якутия със знака Магадан! Ееех, щях да го увия, но не и Крузак под плячката. Определено ще се върна към този обмен!

сватбен

Просторно плато започва на 300 км преди Чита. В град Чита нощувахме в „Хостел“ на улица Столяров14. Градът не ми хареса, пътищата бяха мъртви, търсеха място за хранене около час, с изключение на кафенета, барове и дискотеки, нямаше нищо. В резултат на това намерихме японски ресторант с цени като в Москва. Атракциите са в центъра и има малко от тях.

Чита-Иркутск "Байкал" ден 4.

Пътят от Чита до Улан-Уде е поносим с ремонтирани 3 участъка. Даваше се доста лесно, защото карахме през живописни места, по прясно паднал сняг, ямите бяха прашни, затова плавахме като на лодка. Седнахме на опашката на Land cruseir на 200 и 400 км по заснежените хребети на Забайкалия минаха лесно. След това имаше участъци от криволичещи пътища с лед, колата беше хвърлена в буксуване, но ние се справихме.

платовс

Слязохме до Улан-Уде и пътят мина през живописните места на басейна на река Селенга.

рали

Разгледахме Ivolginsky Datsan, центъра на будизма в Русия.

автомобилен

Отидохме до магистралата покрай езерото Байкал, пътят е относително добър, без да се броят 2-те участъка, където се ремонтира, там пътувахме 20 км/ч. зърна чудото езеро.

рали

Ден 5.
Времето на следващия ден беше мразовито, но не облачно, имаше много сняг, така че беше трудно да се кара по сняг и лед, имаше много проходи. Няколко коли пред нас се въртяха в ъглите.
Omul е евтин на Байкал. Продавайте го под всякаква форма. И тооооолкова вкусно, месесто и без костилки.)) Закачено.

Същия ден решихме да стигнем до Красноярск. Трябваше да караме по магистралата по тъмно. Очаквахме го от ревютата на мъртви пътища с гигантски ями, в резултат на което карахме 100-120 по идеална, току що построена писта. Попаднахме на няколко къси участъка от офроуд, недовършена магистрала, по които карахме 20 км/ч.
Беше страшно

автомобилен

Дори Канск, оплюван от всички, премина през центъра, без проблеми, не забелязаха големи дупки, в Чита и Владивосток е много по-лошо. След Канск има случайни ями, но те са затворени.

В Красноярск решихме да прекараме целия следващ ден, останахме при приятел-Тарас БЛАГОДАРЯ за всичко.
Накратко разгледахме основните забележителности: панорамата на града, центъра, царя на рибите, Красноярската водноелектрическа централа.

рали

Градът ни изненада със задръствания и луд трафик по пътищата. Необичайно след пустинните пътеки природата на региона зарадва.