Стъпка по стъпка процес на бродиране на овцете Туси по схемата

кръстосания

Прекрасни, прекрасни овце, често използвани при кръстосани шевове. Такива смешни снимки украсяват детски стаи и различни текстилни изделия.

Днес ще разгледаме тематични бродерии с популярните овце Tussi и селекция от модели с тези прекрасни животни, които можете да вземете на работа.

Овце бродерия

• платно номер 14;
  • многоцветен конец, съгласно схемата.

кръстосания
Схемата, която ще се използва в работата, е следната:

Предлаганият кръстосан бод за овце е направен с конци в три допълнения. Можете да работите в две допълнения, но след това изберете платно номер 16 или 18. Характеристика на тази работа ще бъде идеалната грешна страна, което е важен момент във всяка работа.

Нашите овце седят на топка, от която ще започнем работа. Довеждаме игла с жълт конец от грешната страна, така че нейният край да е от предната страна, както е на снимката, и започваме да правим полукръстове:

кръстосания

Преди да стигнем до края на втория ред, слизаме надолу, за да бродираме първия. Завършваме го, затваряме и се връщаме в обратната посока.

диаграма

Завършваме бродерията на полукръстове на втория ред и започваме да разбираме следващия. Оставяме празни места за чифт кръстове вляво и зашиваме полукръстове вдясно, но не напълно (в края не е зашит шев). Слизаме надолу по три клетки отгоре надолу, за да създадем опашката на топката.

овце
Правим няколко бримки от дясната страна, затваряме кръста, който е на ръба, и спускаме един до дъното.

снимка
Затворете кръстчетата в края на топката, върнете се назад и завършете останалия шев от третия ред.

диаграма
Сега трябва да станете и да започнете четвъртия ред. В същото време оставяме небродиран шев от дясната страна. Като цяло бродираме тук дванадесет полукръста и слизаме до третия.

овце
Зашиваме два шева, първо вдясно, а след това вляво. И се връщаме към четвъртия ред.

диаграма

След това трябва да бродирате полукръст, да се качите до петия ред и да оставите една лява клетка празна, да шиете кръста вдясно. Стигаме до края, слизаме с един елемент надолу, бродираме полукръст и го припокриваме.

Издигаме се до шестия ред. Бродираме полукръстове вляво и оставяйки един, слизаме надолу. Правим още едно, попълваме и се връщаме на шести ред, завършвайки тук полукръст.

Отиваме на седмия ред и го бродираме, съгласно схемата.

снимка
Преработваме целия осми ред и отиваме на деветия. Снимката показва този процес:

диаграма

Продължаваме да бродираме 10-ти, 11-ти, 12-ти, 13-ти ред. След това бродираме четиринадесетия и припокриваме останалия полукръст. Отиваме на петнадесетия и шием две, по схемата и тук ги попълваме.

Сега трябва да изкачите два кръста, за да създадете зърно на гърдите на овцете. На снимката можете да видите този процес в детайли.

След като зърното завърши, върнете се към топката, затворете кръстовете и продължете бродерията според схемата:

В края на работата скрийте върха на конеца. По този начин се получава красива предна страна на топката, върху която седи овцата и перфектната грешна страна.

Съществува и метод, при който се получава идеалната грешна страна. В този случай ненужните кръстове се затварят незабавно. Като начало оформете полукръстове в обратна посока от останалите и ги затворете наведнъж, като дърпате иглата под тях. На практика тази техника е показана на примера на тази овца кръстосана шевове. Това ще добави червен цвят към топката:

кръстосания

На следващия етап, съгласно схемата, започваме да добавяме синия цвят:

След това отидете отново до зърното:

диаграма

След като приключихме работата с зърното, се обръщаме към важната точка - създаването на единични кръстове. Вкарваме една нишка в игото и скриваме краищата. Според схемата правим два шева и ги припокриваме, след това отново два, но под горните и ги затваряме. Повтаряме това действие според броя на добавящите нишки - в тази версия има три от тях.

Продължаваме бродерията, като добавяме розов оттенък към топката:

овце
По същия начин бродираме бузите на овцете с розови конци:

диаграма
Сега стигнахме до етапа на бродиране на самата овца. Започваме с най-тъмния нюанс:

Ние бродираме жълти крака:

снимка
На последния етап нашите овце се обличат по контура със заден шев:

овце

Резултатът от свършената работа е красива предна и задна част на продукта.